Vládce hvězdné oblohy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 264 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Vládce hvězdné oblohy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
264 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Vládce hvězdné oblohy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
284 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vládce hvězdné oblohy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
297 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vládce hvězdné oblohy koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
307 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vládce hvězdné oblohy koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vládce hvězdné oblohy koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vládce hvězdné oblohy koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
CO VŠECHNO MUSEL TAJEMNÝ HANDLÍŘ OBĚTOVAT, ABY SE MOHL VRÁTIT KE SVÉ LÁSCE? TOHLE JE JEHO PŘÍBĚH. JEHO TAJEMSTVÍ... ***** Než se stal Handlířem a potkal svou lásku Callypso, byl Desmond Flynn jen nemanželským synem prosté písařky. Své magické schopnosti musel před ostatními skrývat, jenže…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Vládce hvězdné oblohy je 308 Kč

Výběr knih autora Laura Thalassa

Zobrazit všechny knihy autora Laura Thalassa
Výběr knih vydavatele Mystery Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Mystery Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.