Temná věž I. - Pistolník

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 217 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Temná věž I. - Pistolník koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
217 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Temná věž I. - Pistolník koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
251 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Temná věž I. - Pistolník koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
261 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Temná věž I. - Pistolník koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
230 Kč
Není skladem

Krátký popis
Magická směs fantasy a hororu, vizionářská série Stephena Kinga, která se nepodobá ničemu, co jste kdy četli V první knize Pistolník představuje Stephen King čtenářům jednoho ze svých nejtajemnějších hrdinů, Rolanda z Gileadu, posledního pistolníka. Je to znepokojivý samotář putující po…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Temná věž I. - Pistolník je 239 Kč

Výběr knih autora Stephen King

Zobrazit všechny knihy autora Stephen King
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.