Temná věž 2: Dlouhá cesta domů

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 312 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Temná věž 2: Dlouhá cesta domů koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Temná věž 2: Dlouhá cesta domů koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Temná věž 2: Dlouhá cesta domů koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
278 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Temná věž 2: Dlouhá cesta domů koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
279 Kč
Není skladem

Temná věž 2: Dlouhá cesta domů koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
286 Kč
Není skladem

Krátký popis
Roland, se svými přáteli, putuje domů... a s sebou má mrtvé tělo své milenky a tajemnou kouli zvanou Merlinův grapefruit. Jsou pronásledováni, ohrožováni přírodou i vnitřními rozbroji... a do toho Rolanda posedne tajemné zlo skryté v artefaktu a vyšle ho do snového Konce světa, kde na něj…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Temná věž 2: Dlouhá cesta domů je 293 Kč

Výběr knih autorů Stephen King , Peter David , Jae Lee

Zobrazit všechny knihy autora Stephen King, Peter David, Jae Lee
Výběr knih vydavatele Crew

Zobrazit všechny knihy vydavatele Crew
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.