Tenkrát za pandemie

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 237 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Tenkrát za pandemie koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
237 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Kniha obsahuje tři prózy, znichž první, Kapverdy, je příběhem movitého muže, jenž se během přísných hygienických opatření rozchází smanželkou. Na plánované dovolené se tak ocitne sám a nakonec na Kapverdáchnachází nový domov, vhodný pro život samotáře. Hrdiny Balady o Džimovi jsou dva učitelé,…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Milan Exner

Zobrazit všechny knihy autora Milan Exner
Výběr knih vydavatele Nakladatelství Bor

Zobrazit všechny knihy vydavatele Nakladatelství Bor
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.