Rotrekl

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 1 499 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Rotrekl koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
1 499 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rotrekl koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
1 700 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rotrekl koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
1 710 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rotrekl koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 465 Kč
Není skladem

Krátký popis
Malíř a ilustrátor Teodor Rotrekl (1923-2004) dosud nepatří ke klasikům českého výtvarného umění. Známý je spíše jako ilustrátor vědeckofantastické literatury. Rotrekl byl přitom prvním domácím umělcem, který veřejně vystavil prostorovou asambláž, začal kombinovat malbu s fotografií a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Rotrekl je 1 593 Kč

Výběr knih autora Tomáš Pospiszyl

Zobrazit všechny knihy autora Tomáš Pospiszyl
Výběr knih vydavatele Kunsthalle Praha

Zobrazit všechny knihy vydavatele Kunsthalle Praha
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.