Teorie a praxe skupinové psychoterapie

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 720 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Teorie a praxe skupinové psychoterapie koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
720 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Teorie a praxe skupinové psychoterapie koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
764 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Teorie a praxe skupinové psychoterapie koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
755 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Teorie a praxe skupinové psychoterapie koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
805 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Teorie a praxe skupinové psychoterapie koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
809 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Teorie a praxe skupinové psychoterapie koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
764 Kč
Není skladem

Krátký popis
Skupinová a individuální psychoterapie jsou rovnocennými metodami, mají stejnou účinnost, každý z obou přístupů k terapeutické práci má však své zásady a je vhodný pro jiný typ klientů. Každý z přístupů může mít také vliv na jiné proměnné a většinou má odlišné výsledky. Irvin D. Yalom,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Teorie a praxe skupinové psychoterapie je 769 Kč

Výběr knih autora Irvin D. Yalom

Zobrazit všechny knihy autora Irvin D. Yalom
Výběr knih vydavatele Portál

Zobrazit všechny knihy vydavatele Portál
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.