Terapie chaosem

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 238 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Terapie chaosem koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
238 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Terapie chaosem koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
262 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Terapie chaosem koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
264 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Terapie chaosem koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
218 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Terapie chaosem koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
229 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha Terapie chaosem: Pokus o pochopení současné neklidné společnosti nabízí odlišné vnímání chaosu v lidském životě. Je třeba jej přestat vnímat jako negativní narušení panující harmonie, nesoucí s sebou pouze rozostření stávajících hranic, střety a rozvrat. Ve skutečnosti chaos funguje jako…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Terapie chaosem je 242 Kč

Výběr knih autora Milan Petrák

Zobrazit všechny knihy autora Milan Petrák
Výběr knih vydavatele Dybbuk

Zobrazit všechny knihy vydavatele Dybbuk
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.