Tess of the D'Urbervilles

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 208 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Tess of the D'Urbervilles koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
394 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Tess of the D'Urbervilles koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
76 Kč
Není skladem

Tess of the D'Urbervilles koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
591 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tess of the D'Urbervilles koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
208 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 4 další varianty  
Tess of the D'Urbervilles koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
344 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Tess of the D'Urbervilles koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
375 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Tess of the D'Urbervilles koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
500 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Tess of the D'Urbervilles koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
781 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Knihy od společnosti Penguin Books.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Tess of the D'Urbervilles je 408 Kč

Výběr knih autora Thomas Hardy

Zobrazit všechny knihy autora Thomas Hardy
Výběr knih vydavatele Penguin Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Penguin Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.