12 Steps. Symbols, Myths, and Archetypes of Recovery

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 750 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

12 Steps. Symbols, Myths, and Archetypes of Recovery koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
849 Kč
Skladem (odeslání ihned)

12 Steps. Symbols, Myths, and Archetypes of Recovery koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
750 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

12 Steps. Symbols, Myths, and Archetypes of Recovery koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
667 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
12 Steps. Symbols, Myths, and Archetypes of Recovery koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
839 Kč
Není skladem

Krátký popis
Through art, literature, and scientific research, delve into the history of the Twelve Steps – the path of recovery that has helped millions radically change their lives. Using symbolism and myths, this unique visual edition honors the transformative power of these universal principles and…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 12 Steps. Symbols, Myths, and Archetypes of Recovery je 776 Kč

Výběr knih vydavatele Taschen

Zobrazit všechny knihy vydavatele Taschen
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.