Beatriz Milhazes

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 1 893 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Beatriz Milhazes koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 893 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Beatriz Milhazes koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
2 246 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
As vibrant as her unique visual language, this monograph presents the work of Beatriz Milhazes, the Brazilian painter who fuses modernist abstraction with the colors and light of her native country. Expanded to include works up to 2020, this edition explores all of the artist’s creative phases…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Beatriz Milhazes je 2 069 Kč

Výběr knih autora Hans Werner Holzwarth

Zobrazit všechny knihy autora Hans Werner Holzwarth
Výběr knih vydavatele Taschen

Zobrazit všechny knihy vydavatele Taschen
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.