The 33 Strategies of War

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 489 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The 33 Strategies of War koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
489 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
The 33 Strategies of War koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
514 Kč
Není skladem

The 33 Strategies of War koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
536 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The 33 Strategies of War koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
578 Kč
Není skladem

Krátký popis
Druh sortimentu : Kniha, The 33 Strategies of War, Autoři : Robert Greene, Rok vydání : 2007,

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The 33 Strategies of War je 529 Kč

Výběr knih autora Robert Greene

Zobrazit všechny knihy autora Robert Greene
Výběr knih vydavatele Penguin Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Penguin Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.