The Daily Laws: 366 Meditations from the author of the bestselling The 48 Laws of Power

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 300 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Daily Laws: 366 Meditations from the author of the bestselling The 48 Laws of Power koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
The Daily Laws: 366 Meditations from the author of the bestselling The 48 Laws of Power koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
415 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Daily Laws: 366 Meditations from the author of the bestselling The 48 Laws of Power koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
330 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Daily Laws: 366 Meditations from the author of the bestselling The 48 Laws of Power koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
300 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
THE INTERNATIONALLY BESTSELLING AUTHOR OF THE 48 LAWS OF POWER BRINGS YOU 365 MORE Over the last 25 years, Robert Greene has provided insights into every aspect of being human: whether that be getting what you want, understanding others' motivations, mastering your impulses, or recognising…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The Daily Laws: 366 Meditations from the author of the bestselling The 48 Laws of Power je 339 Kč

Výběr knih autora Robert Greene

Zobrazit všechny knihy autora Robert Greene
Výběr knih vydavatele Profile Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Profile Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.