The Abandoned Empress, Vol. 9 (comic)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 473 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Abandoned Empress, Vol. 9 (comic) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
473 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
After six long years, TiaÂ’s goal of becoming an official knight finally comes true. And as an official knight, she now has the ability to make a “Blood Oath” to the emperor—and in doing so, surrender her right to the throne. Despite the crown princeÂ’s continued attempts to thaw her frozen…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autorů Ina , David Odell , Lys Blakeslee , Yuna Yuna

Zobrazit všechny knihy autora Ina, David Odell, Lys Blakeslee, Yuna Yuna
Výběr knih vydavatele Little, Brown and Company

Zobrazit všechny knihy vydavatele Little, Brown and Company
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.