Adventures of Huckleberry Finn

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 150 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Adventures of Huckleberry Finn koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
150 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Adventures of Huckleberry Finn koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
158 Kč
Není skladem

Adventures of Huckleberry Finn koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
181 Kč
Není skladem

Krátký popis
Mark Twain's classic tale of escape and adventure rivetingly retold for today's readers. To get away from his violent, drunken father, Huckleberry Finn fakes his own death and lives wild in the woods. He soon meets Jim, a runaway slave, and the two outcasts set off on a dangerous journey down…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Adventures of Huckleberry Finn je 163 Kč

Výběr knih autora Rob Lloyd Jones

Zobrazit všechny knihy autora Rob Lloyd Jones
Výběr knih vydavatele Usborne Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Usborne Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.