The Alchemist

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 157 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Alchemist koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
157 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Alchemist koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
198 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
The Alchemist koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
257 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Alchemist koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
633 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Alchemist koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
214 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Alchemist koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
193 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Společenská beletrie od společnosti HarperCollins.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The Alchemist je 275 Kč

Výběr knih autora Paulo Coelho

Zobrazit všechny knihy autora Paulo Coelho
Výběr knih vydavatele Mega Books International

Zobrazit všechny knihy vydavatele Mega Books International
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.