The Atlas of Atlases

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 583 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Atlas of Atlases koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
583 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

The Atlas of Atlases koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
726 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Mapy a cestování od společnosti Ivy Press.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The Atlas of Atlases je 654 Kč

Výběr knih autora Philip Parker

Zobrazit všechny knihy autora Philip Parker
Výběr knih vydavatele Ivy Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ivy Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.