Big Book of Useless Knowledge

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 500 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Big Book of Useless Knowledge koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
591 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Big Book of Useless Knowledge koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
500 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Big Book of Useless Knowledge koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
490 Kč
Není skladem

Krátký popis
An illustrated compendium of mind-bogglingly random facts you won't be taught in school.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Big Book of Useless Knowledge je 527 Kč

Výběr knih autora Neon Squid

Zobrazit všechny knihy autora Neon Squid
Výběr knih vydavatele Priddy Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Priddy Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.