First Book of Colours

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 177 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

First Book of Colours koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
177 Kč
Skladem (odeslání ihned)

First Book of Colours koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
161 Kč
Není skladem

Krátký popis
A striking, new addition to the top-selling First 100 series with a larger, padded format. This book will teach babies and toddlers to recognize colours and features beautiful, bright photographs throughout.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy First Book of Colours je 169 Kč

Výběr knih autorů Roger Priddy , Priddy Books

Zobrazit všechny knihy autora Roger Priddy, Priddy Books
Výběr knih vydavatele Priddy Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Priddy Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.