The Book of Elsewhere

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 342 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Book of Elsewhere koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
342 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
The Book of Elsewhere koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
441 Kč
Není skladem

The Book of Elsewhere koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
394 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Book of Elsewhere koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
429 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Book of Elsewhere koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
400 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

The Book of Elsewhere koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
412 Kč
Není skladem

Krátký popis
She said, We needed a tool. So I asked the gods.There have always been whispers. Legends. The warrior who cannot be killed. Who’s seen a thousand civilizations rise and fall. He has had many names: Unute, Child of Lightning, Death himself. These days, he’s known simply as “B.”And he wants to be…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The Book of Elsewhere je 403 Kč

Výběr knih autora Reeves Keanu

Zobrazit všechny knihy autora Reeves Keanu
Výběr knih vydavatele Del Rey

Zobrazit všechny knihy vydavatele Del Rey
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.