Book of Elsewhere

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 250 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Book of Elsewhere koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
294 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Book of Elsewhere koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
650 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Book of Elsewhere koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
634 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Book of Elsewhere koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
550 Kč
Není skladem

Book of Elsewhere koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
786 Kč
Není skladem

Book of Elsewhere koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Book of Elsewhere koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
550 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Book of Elsewhere

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Book of Elsewhere je 530 Kč

Výběr knih autorů China Miéville , Reeves Keanu

Zobrazit všechny knihy autora China Miéville, Reeves Keanu
Výběr knih vydavatele Del Rey

Zobrazit všechny knihy vydavatele Del Rey
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.