The Book With No Pictures

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 227 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Book With No Pictures koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
227 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
The Book With No Pictures koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
203 Kč
Není skladem

The Book With No Pictures koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
266 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Book With No Pictures koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
261 Kč
Není skladem

Krátký popis
You might think a book with no pictures seems boring and serious. Except . . . here's how books work. Everything written on the page has to be said by the person reading it aloud. Even if the words say . . . BLORK. Or BLUURF. And even if the words include things like BLAGGITY BLAGGITY and MY…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The Book With No Pictures je 239 Kč

Výběr knih autora B.J. Novak

Zobrazit všechny knihy autora B.J. Novak
Výběr knih vydavatele Puffin Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Puffin Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.