The Boy, the Troll and the Chalk

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 236 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Boy, the Troll and the Chalk koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
236 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
NOMINATED FOR A CARNEGIE MEDAL FOR ILLUSTRATION 2025. AS SEEN ON MILKSHAKE'S STORY DEN IN MARCH 2025!Everybody knew that a big fierce troll lived in the cave. Day-by-day, the boy and the troll finish each other's drawings, until they one shows a boy holding hands with a fierce, scary troll.

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Anne Booth

Zobrazit všechny knihy autora Anne Booth
Výběr knih vydavatele Templar Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Templar Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.