The Boyfriend: A Twisting Psychological Thriller from the Author of The Housemaid is Watching

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 228 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Boyfriend: A Twisting Psychological Thriller from the Author of The Housemaid is Watching koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
228 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Boyfriend: A Twisting Psychological Thriller from the Author of The Housemaid is Watching koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Boyfriend: A Twisting Psychological Thriller from the Author of The Housemaid is Watching koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Boyfriend: A Twisting Psychological Thriller from the Author of The Housemaid is Watching koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
A brand-new, twisting psychological thriller from the Sunday Times bestselling author of The Coworker and The Housemaid. Once again, Freida McFadden proves that crimes of passion are often the bloodiest - and shows readers why her books continue to go viral on TikTok.***She's looking for the…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The Boyfriend: A Twisting Psychological Thriller from the Author of The Housemaid is Watching je 253 Kč

Výběr knih autora Freida McFadden

Zobrazit všechny knihy autora Freida McFadden
Výběr knih vydavatele Poisoned Pen Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Poisoned Pen Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.