The Bucket List: Wildlife: 1,000 Beautiful Places to See Animals, Birds, and Fish

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 699 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Bucket List: Wildlife: 1,000 Beautiful Places to See Animals, Birds, and Fish koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
699 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
The most complete life list yet to the world's best places to see wildlife-both on and off the beaten path-from bird watching in an Ecuadorian cloud forest and floating among the corals in the Maldives to volunteering at wild animal rescue groups or caring for injured endangered rhinos in…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Kath Stathers

Zobrazit všechny knihy autora Kath Stathers
Výběr knih vydavatele Universe Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Universe Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.