The Catcher in the Rye

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 346 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Catcher in the Rye koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
346 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
The Catcher in the Rye koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
329 Kč
Není skladem

The Catcher in the Rye koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
443 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Catcher in the Rye koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
352 Kč
Není skladem

Krátký popis
In honour of the centennial of the birth of J.D. Salinger in 1919, Penguin reissues all four of his books in beautiful commemorative hardback editions - with artwork and text based on the very first Salinger editions published in the 1950s and 1960s. 'If you really want to hear about it, the…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The Catcher in the Rye je 367 Kč

Výběr knih autora David Jerome Salinger

Zobrazit všechny knihy autora David Jerome Salinger
Výběr knih vydavatele Penguin Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Penguin Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.