Kto chytá v žite

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 304 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kto chytá v žite koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
304 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kto chytá v žite koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
346 Kč
Není skladem

Krátký popis
Román Kto chytá v žite je celosvetový fenomén: od čias svojho vzniku bol preložený do takmer všetkých svetových jazykov. Každý rok sa z neho predá okolo 250 000 výtlačkov a doteraz sa predalo 65 miliónov kníh. V ankete vydavateľstva Modern Library čitatelia zaradili Kto chytá v žite medzi sto…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kto chytá v žite je 325 Kč

Výběr knih autora David Jerome Salinger

Zobrazit všechny knihy autora David Jerome Salinger
Výběr knih vydavatele Slovenský spisovateľ

Zobrazit všechny knihy vydavatele Slovenský spisovateľ
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.