The Chronicles of Narnia: The Silver Chair

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 202 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Chronicles of Narnia: The Silver Chair koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
202 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Chronicles of Narnia: The Silver Chair koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
217 Kč
Není skladem

Krátký popis
A beautiful paperback edition of The Silver Chair, book six in the classic fantasy series, The Chronicles of Narnia. This edition is complete with cover and interior art by the original illustrator, Pauline Baynes.Through dangers untold and caverns deep and dark, a noble band of friends is sent…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The Chronicles of Narnia: The Silver Chair je 209 Kč

Výběr knih autora Clive Staples Lewis

Zobrazit všechny knihy autora Clive Staples Lewis
Výběr knih vydavatele HarperCollins

Zobrazit všechny knihy vydavatele HarperCollins
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.