The City of Tears

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 240 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The City of Tears koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
240 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The City of Tears koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
241 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The City of Tears koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
226 Kč
Není skladem

Krátký popis
A Sunday Times Best Paperbacks of the Year Pick‘Mosse is a master storyteller’ – Madeline Miller, bestselling author of CirceAn epic historical adventure, sweeping from Carcassonne to Paris and Amsterdam, The City of Tears by Kate Mosse is the spellbinding second volume of The Joubert Family…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The City of Tears je 235 Kč

Výběr knih autora Kate Mosse

Zobrazit všechny knihy autora Kate Mosse
Výběr knih vydavatele Pan Macmillan

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pan Macmillan
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.