The Complete Peanuts Volume 19: 1987-1988

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 591 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Complete Peanuts Volume 19: 1987-1988 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
591 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Druh sortimentu : Kniha, The Complete Peanuts Volume 19: 1987-1988, Autoři : Charles M. Schulz, Rok vydání : 2015,

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Charles M. Schulz

Zobrazit všechny knihy autora Charles M. Schulz
Výběr knih vydavatele Canongate Books Ltd.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Canongate Books Ltd.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.