The Complete Peanuts 1963-1964

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 591 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Complete Peanuts 1963-1964 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
591 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
In The Complete Peanuts 1963-64: this volume is particularly rich in never-before-reprinted strips: Over 150 (more than one fifth of the book!) have never seen the light of day since their original appearance over 40 years ago, so this will be a trove of undiscovered treasures even for avid…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The Complete Peanuts 1963-1964 je 591 Kč

Výběr knih autora Charles M. Schulz

Zobrazit všechny knihy autora Charles M. Schulz
Výběr knih vydavatele Canongate Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Canongate Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.