The Complete Poetry of Edgar Allan Poe

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 130 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Complete Poetry of Edgar Allan Poe koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
130 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
The Complete Poetry of Edgar Allan Poe koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
164 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Complete Poetry of Edgar Allan Poe koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
133 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Complete Poetry of Edgar Allan Poe koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
159 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Complete Poetry of Edgar Allan Poe koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
171 Kč
Není skladem

Krátký popis
Explore the transcendent world of unity and ultimate beauty in Edgar Allan Poe's verse in this complete poetry collection. Although best known for his short stories, Edgar Allan Poe was by nature and choice a poet. From his exquisite lyric "To Helen,” to his immortal masterpieces, "Annabel Lee…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The Complete Poetry of Edgar Allan Poe je 151 Kč

Výběr knih autora Edgar Allan Poe

Zobrazit všechny knihy autora Edgar Allan Poe
Výběr knih vydavatele Penguin Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Penguin Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.