Pád do Maelströmu a jiné povídky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 276 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pád do Maelströmu a jiné povídky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
276 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Pád do Maelströmu a jiné povídky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
344 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pád do Maelströmu a jiné povídky koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
279 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pád do Maelströmu a jiné povídky koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
297 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pád do Maelströmu a jiné povídky koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pád do Maelströmu a jiné povídky koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
286 Kč
Není skladem

Krátký popis
Výbor 14 povídek amerického romantického prozaika, básníka a esejisty E. A. Poea, považovaného za zakladatele moderní detektivky a hororu, kongeniálně doplňují kresby českého malíře a ilustrátora Aléna Diviše. V životě i tvorbě obou umělců najdeme mnohé paralely. Oba spojují dramatické životní…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pád do Maelströmu a jiné povídky je 301 Kč

Výběr knih autora Edgar Allan Poe

Zobrazit všechny knihy autora Edgar Allan Poe
Výběr knih vydavatele Argo

Zobrazit všechny knihy vydavatele Argo
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.