The Country of Others

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 250 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Country of Others koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Country of Others koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
The Country of Others koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
265 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

The Country of Others koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
216 Kč
Není skladem

Krátký popis
Druh sortimentu : Kniha, The Country of Others, Autoři : Leila Slimani, Rok vydání : 2022, Název v originále : Le Pays Des Autres

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The Country of Others je 256 Kč

Výběr knih autorů Leila Slimani , Rok vydání : 2022

Zobrazit všechny knihy autora Leila Slimani, Rok vydání : 2022
Výběr knih vydavatele Faber And Faber Ltd.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Faber And Faber Ltd.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.