The Crayons' Book of Colors

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 172 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Crayons' Book of Colors koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
172 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
The Crayons' Book of Colors koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
219 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Naučné knihy od společnosti Grosset & Dunlap.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The Crayons' Book of Colors je 195 Kč

Výběr knih autorů Oliver Jeffers , Drew Daywalt

Zobrazit všechny knihy autora Oliver Jeffers, Drew Daywalt
Výběr knih vydavatele Grosset & Dunlap

Zobrazit všechny knihy vydavatele Grosset & Dunlap
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.