The Day the Crayons Came Home

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 241 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Day the Crayons Came Home koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
241 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Day the Crayons Came Home koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
237 Kč
Není skladem

The Day the Crayons Came Home koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
239 Kč
Není skladem

Krátký popis
The hilarious sequel to the prize-winning, international bestseller The Day the Crayons Quit! Watch out the crayons are back and they’re crosser than ever! One day Duncan receives a set of postcards from his crayons who have been lost, forgotten, broken even melted in a clothes dryer and stuck…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The Day the Crayons Came Home je 239 Kč

Výběr knih autora Drew Daywalt

Zobrazit všechny knihy autora Drew Daywalt
Výběr knih vydavatele Harper Collins

Zobrazit všechny knihy vydavatele Harper Collins
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.