33 zákonov riešenia konfliktov

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 214 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

33 zákonov riešenia konfliktov koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
214 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
33 zákonov riešenia konfliktov koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
219 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Odvážna kniha o odvekej súčasti ľudského života – o boji, víťazstve aj prehre. V našom súčasnom svete stále prebiehajú nejaké konflikty, ktoré sa nás viac-menej dotýkajú. Okrem toho každý z nás aj vo svojom osobnom živote pravidelne s niečím bojuje. Autor vychádza zo skvelej znalosti ľudskej…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 33 zákonov riešenia konfliktov je 216 Kč

Výběr knih autora Robert Greene

Zobrazit všechny knihy autora Robert Greene
Výběr knih vydavatele Eugenika

Zobrazit všechny knihy vydavatele Eugenika
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.