The Decay of Lying

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 172 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Decay of Lying koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
172 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
The Decay of Lying koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
193 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Decay of Lying koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
300 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Decay of Lying koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
239 Kč
Není skladem

Krátký popis
Druh sortimentu : Kniha, The Decay of Lying, Autoři : Oscar Wilde, Rok vydání : 2020,

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The Decay of Lying je 226 Kč

Výběr knih autora Oscar Wilde

Zobrazit všechny knihy autora Oscar Wilde
Výběr knih vydavatele Penguin Classics

Zobrazit všechny knihy vydavatele Penguin Classics
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.