The Diary of a CEO (slovenský jazyk)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 495 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Diary of a CEO (slovenský jazyk) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
495 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Chceli by ste nahliadnuť do mysle jedného znajznámejších podnikateľov súčasnosti amoderátora najpočúvanejšieho európskeho podcastu? Steven Bartlettvtejto knihe spísal 33 najdôležitejších zákonov pre život apodnikanie, ktoré sú výsledkom najmä jeho vlastných skúseností sriadením spoločností. Vo…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The Diary of a CEO (slovenský jazyk) je 495 Kč

Výběr knih autora Steven Bartlett

Zobrazit všechny knihy autora Steven Bartlett
Výběr knih vydavatele DOT.

Zobrazit všechny knihy vydavatele DOT.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.