Ghost Stories of Wilkie Collins

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 375 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ghost Stories of Wilkie Collins koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
443 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ghost Stories of Wilkie Collins koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
375 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
A new collection of 8 stories demonstrating Collins as one of the great ghost story writers of the Victorian era, on the 200th anniversary year of his birth. It features a new introduction by Xavier Aldana Reyes, exploring Wilkie Collins' contribution to the ghost story form, as well as the…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ghost Stories of Wilkie Collins je 409 Kč

Výběr knih autora Wilkie Collins

Zobrazit všechny knihy autora Wilkie Collins
Výběr knih vydavatele British Library Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele British Library Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.