The Woman in White: Annotated Edition (Alma Classics Evergreens)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 163 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Woman in White: Annotated Edition (Alma Classics Evergreens) koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
163 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

The Woman in White: Annotated Edition (Alma Classics Evergreens) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
190 Kč
Není skladem

Krátký popis
"She looked so irresistibly beautiful as she said those brave words that no man alive could have steeled his heart against her." In love with the beautiful heiress Laura Fairlie, the impoverished art teacher Walter Hartright finds his romantic desires thwarted by her previous engagement to Sir…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The Woman in White: Annotated Edition (Alma Classics Evergreens) je 176 Kč

Výběr knih autora Wilkie Collins

Zobrazit všechny knihy autora Wilkie Collins
Výběr knih vydavatele Alma Books Ltd.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Alma Books Ltd.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.