The Girl You Left Behind

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 245 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Girl You Left Behind koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
245 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
The Girl You Left Behind koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
259 Kč
Není skladem

The Girl You Left Behind koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
259 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
France, 1916. Sophie Lefevre must keep her family safe whilst her adored husband Edouard fights at the front. When she is ordered to serve the German officers who descend on her hotel each evening, her home becomes riven by fierce tensions.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The Girl You Left Behind je 254 Kč

Výběr knih autora Jojo Moyes

Zobrazit všechny knihy autora Jojo Moyes
Výběr knih vydavatele Penguin Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Penguin Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.