The God of Small Things (Collins Modern Classics)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 249 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The God of Small Things (Collins Modern Classics) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
249 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

The God of Small Things (Collins Modern Classics) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
244 Kč
Není skladem

Krátký popis
Introducing the Collins Modern Classics, a series featuring some of the most significant books of recent times, books that shed light on the human experience - classics which will endure for generations to come. He folded his fear into a perfect rose. He held it out in the palm of his hand. She…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The God of Small Things (Collins Modern Classics) je 246 Kč

Výběr knih autora Arundhati Roy

Zobrazit všechny knihy autora Arundhati Roy
Výběr knih vydavatele HarperCollins Publishers

Zobrazit všechny knihy vydavatele HarperCollins Publishers
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.