Vláda blaženosti

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 458 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Vláda blaženosti koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
458 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Vláda blaženosti koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
390 Kč
Není skladem

Krátký popis
Ako vyrozprávať roztrieštený príbeh? Tak, že sa staneme všetkými jeho rozprávačmi. Nie. Stane sa z nás príbeh. Na starom dillíjskom cintoríne sa usadí Aňdžum, ktorá kedysi bola Áftábom. Spoločnosť jej však nerobia len vtáky, stromy a duchovia mŕtvych – čoskoro sa k nej prisťahuje mladý muž,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Vláda blaženosti je 424 Kč

Výběr knih autora Arundhati Roy

Zobrazit všechny knihy autora Arundhati Roy
Výběr knih vydavatele Slovart

Zobrazit všechny knihy vydavatele Slovart
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.