The Handmaid's Tale

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 268 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Handmaid's Tale koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
The Handmaid's Tale koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
458 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Handmaid's Tale koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 6 dalších variant  
The Handmaid's Tale koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
358 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Handmaid's Tale koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
542 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Handmaid's Tale koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
233 Kč
Není skladem

The Handmaid's Tale koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
463 Kč
Není skladem

The Handmaid's Tale koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
542 Kč
Není skladem

The Handmaid's Tale koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
704 Kč
Není skladem

Krátký popis
NOW ASMASH-HIT CHANNEL 4 TV SERIES Offred is aHandmaid in the Republic of Gilead. She has only one function: to breed. If she deviates, she will, like dissenters, be hanged at the wall or sent out to die slowly of radiation sickness. But even arepressive state cannot obliterate desire - neither…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The Handmaid's Tale je 429 Kč

Výběr knih autora Margaret Atwoodová

Zobrazit všechny knihy autora Margaret Atwoodová
Výběr knih vydavatele Vintage Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vintage Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.