Nemesis

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 261 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nemesis koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
261 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Nemesis koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
244 Kč
Není skladem

Nemesis koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Harry Hole and his team are in a race against time to crack the identity of a violent bank robber who always seems one step ahead. Grainy CCTV footage shows a man walking into a bank and putting a gun to a cashier's head. He tells her to count to twenty-five. When he doesn't get his money in…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nemesis je 257 Kč

Výběr knih autora Jo Nesbo

Zobrazit všechny knihy autora Jo Nesbo
Výběr knih vydavatele Vintage Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vintage Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.