The Historic Centre of Prague and the Průhonice Park

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 530 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Historic Centre of Prague and the Průhonice Park koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
530 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Historic Centre of Prague and the Průhonice Park koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
581 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Historic Centre of Prague and the Průhonice Park koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
584 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Historic Centre of Prague and the Průhonice Park koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
499 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: The Historic Centre of Prague and the Průhonice Park - Vlček Pavel;kolektiv autorů. Publikace představuje tento jedinečný a nesmírně rozsáhlý soubor všech slohových období zahrnující téměř 1400 kulturních památek (z toho 23 národních) představuje nejpodstatnějšími typy významných…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The Historic Centre of Prague and the Průhonice Park je 548 Kč

Výběr knih autorů autorů kolektiv , Pavel Vlček

Zobrazit všechny knihy autora autorů kolektiv, Pavel Vlček
Výběr knih vydavatele Foibos

Zobrazit všechny knihy vydavatele Foibos
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.