Jasad Heir

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 292 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jasad Heir koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
292 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Jasad Heir koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
381 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jasad Heir koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
493 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jasad Heir koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
371 Kč
Není skladem

Jasad Heir koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
369 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Jasad Heir

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jasad Heir je 381 Kč

Výběr knih autora Sara Hashem

Zobrazit všechny knihy autora Sara Hashem
Výběr knih vydavatele Orbit

Zobrazit všechny knihy vydavatele Orbit
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.