The Letters of Muriel Spark (Volume 1)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 1 034 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Letters of Muriel Spark (Volume 1) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
1 034 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
An essential read for fans of Muriel Spark - the definitive selection of her correspondence from her disastrous married life in South Africa, through to her experience in post-war London as a struggling writer, and her glittering success as a novelist.

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Muriel Spark

Zobrazit všechny knihy autora Muriel Spark
Výběr knih vydavatele Little, Brown and Company

Zobrazit všechny knihy vydavatele Little, Brown and Company
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.