The MaddAddam Trilogy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The MaddAddam Trilogy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
935 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
The MaddAddam Trilogy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 072 Kč
Není skladem

The MaddAddam Trilogy koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
906 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Sci-fi od společnosti Anchor.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The MaddAddam Trilogy je 971 Kč

Výběr knih autora Margaret Atwood

Zobrazit všechny knihy autora Margaret Atwood
Výběr knih vydavatele Anchor

Zobrazit všechny knihy vydavatele Anchor
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.