The Year Of The Flood

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 268 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Year Of The Flood koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Year Of The Flood koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
274 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
The Year Of The Flood koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
375 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Year Of The Flood koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
317 Kč
Není skladem

Krátký popis
By the author of The Handmaid's Tale and Alias GraceThe sun brightens in the east, reddening the blue-grey haze that marks the distant ocean. The vultures roosting on the hydro poles fan out their wings to dry them. the air smells faintly of burning. The waterless flood - a man-made plague -…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The Year Of The Flood je 308 Kč

Výběr knih autora Margaret Atwood

Zobrazit všechny knihy autora Margaret Atwood
Výběr knih vydavatele Little Brown/Virago Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Little Brown/Virago Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.